معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

برچسب عنوان یا تگ عنوان یک عنصر HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند. تگ های عنوان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به عنوان یک سرخط قابل کلیک برای یک نتیجه معین نمایش داده می شوند و برای قابلیت استفاده ، سئو و به اشتراک گذاری اجتماعی بسیار مهم هستند. برچسب عنوان یک صفحه وب باید یک توضیح دقیق و مختصری از محتوای آن صفحه وب باشد.

برای مثال به کد زیر توجه کنید:

 

 

 

 

فرمت بهینه

کلید واژه اولیه - کلید واژه ثانویه | نام تجاری

8-foot Green Widgets - Widgets & Tools | Widget World

طول بهینه عنوان

گوگل معمولا 50 تا 60 کاراکتر اول تگ عنوان را نمایش می دهد. اگر عناوین خود را تا کمتر از 60 کاراکتر حفظ کنید، تحقیقات ما نشان می دهد که شما می توانید 90٪ از عناوین خود را به درستی نمایش دهید. هیچ محدودیتی در استفاده از کاراکتر ها وجود ندارد، زیرا کارکتر ها می توانند در عرض با یکدیگر متفاوت باشند و نمایشگر عنوان گوگل حداکثر (در حال حاضر) تا 600 پیکسل را می تواند نمایش دهد.

چرا برچسب های عنوان مهم هستند؟

تگ های عنوان یکی از عوامل مهم در کمک به موتورهای جستجو در درک آنچه در مورد صفحه شما است، هستند و اولین تصوری هستند که بسیاری از افراد از صفحه شما دارند. تگ های عنوان در سه مکان کلیدی استفاده می شود: (1) صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs)، (2) مرورگرهای وب و (3) شبکه های اجتماعی.

  1. صفحات نتایج موتور جستجو

برچسب عنوان شما (با چند استثناء) عنوان نمایش داده شده شما را در SERPs تعیین می کند و اولین تجربه جستجوی بازدید کننده از سایت شماست. حتی اگر سایت شما خوب رتبه بندی شود، عنوان خوب می تواند عامل تعیین کننده و یا شکست در تعیین اینکه آیا کسی روی لینک شما کلیک می کند یا خیر باشد.

  1. مرورگرهای وب

برچسب عنوان شما نیز در بالای مرورگر وب شما نمایش داده می شود و به عنوان نگهدارنده عمل می کند، به ویژه برای افرادی که تگ های باز بسیاری را در مرورگر خود دارند. عناوین منحصر به فرد و عناوینی که به راحتی قابل تشخیص باشند به همراه کلمات کلیدی مهم در نزدیک ترین مکان، این اطمینان را حاصل می کند که مردم محتوی شما را به راحتی دنبال کنند و انها را از دست ندهند.

  1. شبکه های اجتماعی

برخی از وب سایت های خارجی - به خصوص شبکه های اجتماعی - از برچسب عنوان شما برای زمانی که می خواهند صفحه شما را به اشتراک بگذارید استفاده می کنند. در اینجا یک تصویر از فیس بوک را برای مثال برای شما قرار داده ایم:

به یاد داشته باشید که برخی از شبکه های اجتماعی (از جمله فیس بوک و توییتر) دارای متا تگ های مربوط به خود هستند، که به شما این امکان را می دهد که عناوینی را مشخص کنید که از برچسب عنوان اصلی شما کمی متفاوت است. این کار می تواند به شما اجازه دهد سایت خود را برای هر شبکه ای بهینه سازی کنید و از عناوین طولانی تری در زمان و یا جایی دیگر استفاده کنید که این کار می تواند برای شما سودمند باشد.

چگونه یک برچسب عنوان خوب بنویسم؟

از آنجایی که برچسب های عنوان بخش مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو و تجربه جستجو کاربر هستند، نوشتن آنها به طور موثر فوق العاده به تلاش کمی نیاز دارد، اما تاثیر زیادی در سئو دارد. در اینجا توصیه های حیاتی برای بهینه سازی برچسب های عنوان برای موتورهای جستجو و اهداف کاربردی را برایتان ارائه داده ایم:

  1. مشاهده طول عنوان خود

اگر عنوان شما بیش از حد طولانی است، موتورهای جستجو ممکن است با اضافه کردن یک علامت ("...") آن را کاهش دهند و این کار می تواند کلمات مهم را از آن حذف کند. در حالی که ما به طور کلی توصیه میکنیم عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه داریم، تعیین دقیق میزان کاراکتر ها کمی پیچیده تر است زیرا این محدودیت بر اساس عرض عنوان نیز برنامه ریزی شده است که محدوده آن 600 پیکسل است.

بعضی از کاراکتر ها به طور طبیعی فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند. یک کاراکتر مثل حرف بزرگ "W" از کاراکترهای حروف کوچک مانند "I" و یا "t" گسترده تر است. نگاهی به نمونه های زیر:

در عنوان اول 77 کاراکتر کامل نمایش داده میشوند، زیرا "ittl" در "Littlest" بسیار باریک است و عنوان دارای ("|") است. عنوان دوم کاراکتر های پس از 42 کاراکتر اول به دلیل حروف بزرگ آن (مانند "W") حذف می شود و این واقعیت که کلمه بعدی در برچسب عنوان نام کامل وب سایت است از آن حذف شده است.

سعی کنید از عناوین ALL CAPS (حروف بزرگ) اجتناب کنید. ممکن است خواندن آنها برای بازدید کنندگان دشوار باشند، و ممکن است گوگل تعداد کاراکتر های نمایش داده شده را کاهش دهد.

در نظر داشته باشید که حتی با محدودیت طول عنوان، موتورهای جستجو ممکن است عنوان متفاوتی را برای نمایش آنچه شما در برچسب عنوان خود ارائه می کنید را ارائه دهند. به عنوان مثال، گوگل ممکن است نام تجاری شما را به عنوان نمایش داده شده اضافه کند، مانند این:

 

در اینجا، به این دلیل که Google قبل از اضافه کردن نام تجاری متن را قطع کرده است (متن قبل از "..." متن اصلی است)، فقط 35 عنوان ازعنوان اصلی نمایش داده شده است. در مورد نحوه جلوگیری از بازنویسی عنوان خود توسط موتورهای جستجو اطلاعات زیر را مشاهده نمایید.

به یاد داشته باشید که در برخی موارد ممکن است عناوین طولانی تر ممکن برای اشتراک گذاری اجتماعی بهتر کار کنند و اینکه بعضی از عناوین به طور طبیعی طولانی هستند. پس خوب است بدانیم که چگونه عناوین در نتایج جستجو ظاهر می شود، اما هیچ امتیازی برای استفاده از عناوین طولانی وجود ندارد. از قضاوت خود استفاده نمایید و از دید یک جستجو کننده به سایت خود نگاه کنید.

  1. کلمات کلیدی سئو را بیش از حد استفاده نکنید

در حالی که هیچگونه جریمه ای در الگوریتم های گوگل برای عناوین طولانی ساخته نشده است، اما اگر شما عنوان خود را با  کلمات کلیدی پر کنید به طوری که یک تجربه کاربری بد را ایجاد کند شما ممکن است به دردسر بیافتید، مانند:

Buy Widgets, Best Widgets, Cheap Widgets, Widgets for Sale

از استفاده از عناوینی که فقط یک لیست از کلمات کلیدی را تشکیل داده اند و یا تکرار تغییر یافته از کلمه کلیدی است به صورت مکرر اجتناب کنبد. این عناوین برای جستجو کاربران بسیار بد است و می تواند برای شما در مواجه با موتورهای جستجو مشکل ایجاد نماید. موتورهای جستجو تغییرات کلمات کلیدی را درک می کنند، و این کار غیر ضروری و غیرممکن است که هر نسخه از کلمات کلیدی خود را درون یک عنوان قرار دهید.

  1. به هر صفحه یک عنوان منحصر به فرد بدهید

عناوین منحصر به فرد به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند که محتوای شما منحصر به فرد و ارزشمند است، و همچنین نرخ کلیک را افزایش می دهد. در مقیاس صدها و یا هزاران صفحه موجود، ایجاد یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه غیر ممکن است، اما CMS مدرن و قالبهای مبتنی بر کد باید به شما اجازه دهد حداقل عناوین منحصر به فرد را برای تقریبا هر صفحه مهم در سایت شما ایجاد کنید. برای مثال، اگر شما هزاران صفحه محصول با یک پایگاه داده از نام و دسته بندی محصولات داشته باشید، می توانید از این داده ها برای ایجاد عناوین استفاده کنید:

[Product Name] - [Product Category] | [Brand Name]

[نام محصول] - [رده محصول] | [نام تجاری]

از عناوین پیش فرض، مانند "صفحه اصلی" یا "صفحه جدید" اجتناب کنید- این عناوین ممکن است باعث شود که Google فکر کند محتوای شما در سایت شما (یا حتی در سایر سایتهای وب) تکراری است. علاوه بر این، این عناوین تقریبا همیشه نرخ های کلیک را کاهش می دهند. از خود بپرسید: چقدر احتمال دارد شما بر روی یک صفحه با نام "بدون عنوان" یا "صفحه محصول" کلیک کنید؟

  1. کلمات کلیدی مهم در ابتدا قرار دهید

بر اساس آزمایش ها و تجربیات ، کلمات کلیدی نزدیکتر به شروع برچسب عنوان شما ممکن است تاثیر بیشتری در رتبه بندی جستجو داشته باشد. علاوه بر این، تحقیقات تجربی تجربه نشان می دهد که افراد ممکن است به اندازه دو کلمه اول یک عنوان اسکن کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم عناوینی را که در آن جنبه ی منحصر به فرد بودن صفحه (به عنوان مثال نام محصول) است را در مکان های اول نمایش دهید. از عناوینی مانند زیر اجتناب کنید:

Brand Name | Major Product Category - Minor Product Category - Name of Product

نام تجاری | نوع محصول اصلی - رده محصولات کوچک - نام محصول

عنوان هایی مانند مثال بالا اطلاعات تکراری هستند و در نگاه اول مقدار منحصر به فرد بسیار کمی را ارائه می دهند. علاوه بر این، اگر موتورهای جستجو یک عنوان مانند این را قطع کنند، بخش منحصر به فرد بیشتر احتمال دارد که ناپدید شود.

 

  1. از نام تجاری خود استفاده کنید

اگر یک برند قوی و معروف دارید، آنگاه اضافه کردن آن به عناوین خود ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. ما معمولا توصیه می کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید، اما مواردی مانند صفحه اصلی یا صفحه شما وجود دارد که ممکن است بخواهید بیشتر بر پایه نام تجاری شما تمرکز داشته باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، گوگل ممکن است نام تجاری شما را به صورت خودکار به عناوین نمایش داده شما اضافه کند، بنابراین توجه داشته باشید که نتایج جستجوی شما به چه صورت نمایش داده خواهد شد.

  1. برای مشتریان خود بنویسید

در حالی که برچسب های عنوان برای سئو بسیار مهم هستند، به یاد داشته باشید که اولین کار این است که کلیک بیشتری را از بازدیدکنندگان هدفمند که احتمالا محتوای شما را دارای ارزش بیشتری می دانند بدست آورید. در هنگام ایجاد برچسب های عنوان خود، علاوه بر بهینه سازی و استفاده از کلمات کلیدی، در مورد تجربه کاربر وارد شده نیز فکر کنید. برچسب عنوان اولین تعامل بازدید کننده جدید با نام تجاری شما است هنگامی که آن را در نتایج جستجو پیدا می کند. این عنوان باید پیام مثبت و دقیقی را به گیرنده منتقل کند.

چرا گوگل از برچسب عنوان من استفاده نمی کند؟

گاهی اوقات ممکن است گوگل یک عنوان را نمایش دهد که با برچسب عنوان شما مطابقت ندارد. این می تواند خسته کننده باشد، اما هیچ راهی آسان برای مجبور کردن آنها به استفاده از عنوان تعریف شده شما وجود ندارد. وقتی این اتفاق می افتد، چهار توضیح احتمالی برای آن وجود دارد ...

  1. عنوان شما پر از کلمه کلیدی پر است

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر شما سعی می کنید عنوان خود را با کلمات کلیدی (گاهی اوقات به عنوان "بهینه سازی بیش از حد") پر کنید، گوگل ممکن است که آن را به سادگی بازنویسی کند. به دلایل بسیاری، عنوان خود را برای جستجوی بیشتر و مفید تر کاربران بازنویسی کنید.

  1. عنوان شما با پرس و جو کاربر مطابقت ندارد

اگر صفحه شما مطابق با یک پرس و جو جستجو باشد که به خوبی در عنوان شما نشان داده نشده است، گوگل ممکن است که عنوان نمایش شما را بازنویسی کند. این این کار لزوما بد نیست - هیچ عنوانی با هر جستجو قابل تصوری مطابقت ندارد - اما اگر عنوان شما برای جستجوهای مطلوب، حجم بالا رد شود، پس آن را برای مطابق بهتر با کلمات کلیدی جستجو و قصد آنها باز نویسی کنید.

  1. شما یک عنوان جایگزین دارید

در برخی موارد، اگر عنوان شما شامل اطلاعات متناوب، مانند برچسب های متا برای فیس بوک یا توییتر باشد گوگل ممکن است تصمیم به استفاده از این عناوین به جای عنوان اصلی را بگیرد. باز هم، این لزوما یک کار بد نیست، اما اگر این نمایش عنوان نامناسبی را برای سایت شما ایجاد می کند، ممکن است بخواهید داده های عنوان جایگزین را بازنویسی کنید.

  1. شما یک فهرست DMOZ قدیمی دارید

در موارد نادر، موتورهای جستجو ممکن است یک عنوان از DMOZ (همانند Open Directory Project) را بکشند. اگر عنوان صفحه نمایش شما در جستجوی با تگ عنوان شما مطابقت نداشته باشد، اما با لیست DMOZ شما را مطابقت داشته باشد، شما می توانید این جایگزینی را با تگ Robots NOODP مسدود کنید، که این کار شبیه به این است:

 

 

روبات های متا یک موضوع نسبتا فنی هستند، اما اگر شما یک عنوان نمایش داده شده غیر قابل توصیف را در SERP می بینید یک جستجوی سریع در DMOZ برای تجارت خود انجام دهید.

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:01

 اهمیت طراحی سایت در مشهد
رابط کاربری در طراحی سایت در اکثری از موارد، اهمیت و حق تقدم همیشه با مشتری و استفاده کننده است . به خصوص برای این که یک کسب و کار بتواند چیره شود باید مشتریان و یوزرها راضی داشته باشد . کاری نمایید که آن ها تجربه خوشی از بازدید از وبسایت شما داشته باشند و گشوده نیز به وب وبسایت شما باز گردند . نکاتی که در ذیل خواهیم اذعان کرد مربوط به طرز طراحی رابط کاربری می‌باشد که از پاراگراف موادتشکیل دهنده اساسی در روش صحیح طراحی وبسایت می باشد . 

سئو در مشهد
اهمیت 
رابط کاربری در پباده سازی سایت 
در بسیاری از موارد، اهمیت و اولویت مدام با مشتری و استفاده کننده می باشد . به خصوص برای این که یک کسب و کار بتواند برنده شود بایستی مشتریان و کاربران راضی داشته باشد . کاری نمائید که آن ها تجربه خوشی از بازدید از وب سایت شما داشته باشند و گشوده هم به اینترنت وب سایت شما گشوده گردند . نکاتی که در تحت خوا‌هیم ذکر کرد مربوط به طرز پباده سازی رابط کاربری می باشد که از پاراگراف موادتشکیل دهنده حساس در روش درست طراحی سایت می باشد . 

معمولی بودن طراحی تارنما را حفظ کنید و هیچوقت با طراحی پیچیده رابط کاربری، ذهن یوزرها خویش را بیش از حد در گیر و مشغول نکنید .
پباده سازی وب سایت دارای اهمیت است، البته تنها به جلوه های ظاهری و زیبایی مربوط نمی شود . بلککه می بایست کارایی مطلوبی داشته باشد . 
همیشه دستگاه های که یوزرها از آن ها برای بازدید وبسایت شما به کار گیری می کنند را در لحاظ داشته باشید . عملکرد فرمائید که طراحی تارنما شما به خوبی در دستگاه های معمول و به روز به سناریو درآید . در غیر این صورت کاربران متعددی را از دست خواهید بخشید . چون تمامی کاربران اینترنتی از کامپیوترهای رومیزی و یا این که نوتبوک برای بازدید از سایتها استعمال نمی نمایند . مدام در پباده سازی رابط کاربری تارنما خود، سیستم عامل های مختلف و رزولوشن های مختلف کاغذ های نمایش را در نظر داشته باشید . طراحی سایت در مشهد
عملکرد نمائید تا جایی که ممکن می باشد همه فعل و انفعالات کاربران با وبسایت را در ورقه اصلی/خانه وب سایت خویش خلاصه کنید . فعل و انفعالات یعنی هر چیزی که استفاده کننده دنبال آن می گردد و از طریق آن با وبسایت تعامل دارد . از داده ها گرفته تا خدمات و کالای مورد نیاز . 
سرعت و سعی تارنما شما مضاعف اصلی می باشد . مدام و در همگی فرایند پباده سازی سایت خویش این نکته را در لحاظ داشته باشید . از آنجایی که وقت طلاست پس بایستی با اعمال الگوریتم های اصولی و رعایت نکات صحیح، زمان بار گذاری وب سایت را به حداقل برسانید و از همت مناسب همه قسمت های سایت اطمینان حاصل فرمایید .
در پباده سازی تارنما خویش از فضاهای موجود در آن به بهترین شکل ممکن و به فیس باصرفه شده به کار گیری نمائید . کاربران زیادی از نحوه تلفن همراه ها به وب تارنما شما می آیند . پس برای فضاهای باطن سایت خویش برنامه ریزی فرمایید و از هر پیکسل، هوشمندانه به کارگیری نمایید . 
کارتن های مورد استعمال خویش را به حداقل برسانید و از بی آلایش ترین آن ها استعمال نمایید .
در صورت امکان، کمتر از عکس به کار گیری فرمایید . تا وقتی که نوشته به خیر کار می نماید و واضح خیس از عکس است، عمل عاقلانه ای می باشد که از عکس های کمتری در سایت خود به کارگیری کنید . به کارگیری از عکس خوب است، ولی عکس های قلیل حجمی که محتوی مطالب اثرگذار باشد و پیغام را به خیر و خوبی و سریعتر برساند و البته استفاده به جا و به موقع آن پیشنهاد می شود . 
در پباده سازی سایت خود، رابط کاربری پباده سازی نمایید که در پلتفرم های متعدد ثابت و استوار باشد . تارنما شما در هر دستگاهی می بایست به یک شکل و شمایل باشد . به عنوان مثال، تلاش و پباده سازی تارنما شما در یک iPad، نباید با لپ تاپ تفاوت داشته باشد . 
فضای خالی/سفید برای هر اینترنت سایتی حتمی می باشد . اگر کاربران نتوانند در وب سایت شما، به چشمانشان استراحت بدهند پس این کار را در سایت دیگری انجام می دهند . مسلما در پباده سازی وبسایت خویش فضای خالی نیز قرار دهید تا برای کاربرانتان آزاد دهنده نباشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 16:53

ارائه خدمات ثبت سفارش وزارت بازرگانی و الزامات پروفرما توسط شرکت ثبت سفارش بازرگانی: در این مقاله به موضوع پروفرما در واردات کالا و تشریح الزامات ثبت سفارش کالا در سامانه ثبتارش به تفضیل با قید اجزای این سند بازرگانی خارجی می پردازیم. این اجزا شامل بیان نوع ارز شامل ارز مبادله ای یا ارز متقاضی، کشور و کارخانه تولید کالای وارداتی ، مشخصات بسته بندی کالا و مشخصات حمل و ترخیص کالا و بندر محل ترخیص کالا یا همان ترخیص گمرک نیز می باشد.

 

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='1' font='entypo-fontello' title='شرکت بازرگانی واردات و صادرات' link='manually,http://tarkhiskara.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86%db%8c/' linktarget='_blank' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

 

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و واردات ” ترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا در چین ،  واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , ایتالیا , اروپا و واردات از سایر مبادی با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید:

 ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

[/av_icon_box]

ثبت سفارش وزارت بازرگانی با ارز مبادله ای یا ارز متقاضی

نوع ارز: از آن جا که معامله در محیط بین المللی و دست کم بین دو کشور اتفاق می افتد فروشنده باید اعلام کند مبلغ مشخص شده به کدام ارز است. نوع ارز را معمولا صادرکننده مشخص می نماید اما  شرکت واردکننده نیز باید آن را بپذیرد. به عبارت دیگر نوع ارز باید مورد توافق طرفین باشد. گاهی اوقات قوانین بانکی و رویه های حقوقی یکی از طرفین ممکن است محدودیت هایی در این زمینه ایجاد نماید. به عنوان مثال حائز اهمیت است که وارد کننده کالا در هنگام ثبت سفارش واردات کالا توجه نماید که در پروفرما  ارز دولتی و ارز مبادله ای به ارز دلار تعلق نمی گیرد بنابراین در صورت درخواست تخصیص ارز مبادله ای باید از صادر کننده خود بخواهد تا ارز را به یورو یا واحد دیگری که مقبول بانک های ایرانی برای تخصیص ارز مبادله ای می باشد انتقال دهند. در این خصوص پیشنهاد می گردد برای اطلاع از آخرین تغییرات با کارشناسان شرکت بازرگانی ترخیص کارا هماهنگی لازم صورت پذیرد.

[caption id="attachment_570" align="aligncenter" width="217"]ثبت سفارش وزارت بازرگانی | شرکت ثبت سفارش بازرگانی | خدمات ثبت سفارش ثبت سفارش وزارت بازرگانی | شرکت ثبت سفارش بازرگانی | خدمات ثبت سفارش[/caption]

خدمات ثبت سفارش بازرگانی در شرکت ثبت سفارش بازرگانی کارا

کشور و کارخانه تولید کالا: گاهی اوقات شرکت بازرگانی واردات و صادرات یا همان وارد کننده کالا نمی تواند مستقیما از سازنده خرید کند و به دلایل متعدد به ناچار از واسطه ها استفاده می نماید. از سوی دیگر با توجه به شکل گیری الگوی شرکت های چند ملیتی و اتحادیه های اقتصادی اغلب اوقات چندین کشور در ساخت یک محصول نهایی مشارکت می نمایند. به همین دلیل در اظهارنامه گمرکی ترخیص کالا از گمرک نام کشور مبدأ و کشور طرف معامله به صورت مجزا درج می گردد. کشور مبدأ يا سازنده در خانه های 10 و 16 و کشور طرف معامله یا کشور صادرکننده در خانه های11 و 15 اظهارنامه درج می شوند. در هر صورت در پروفرما بايد مشخص شود کشور سازنده کدام است و مبداء واردات کالا کجاست. این مساله در هنگام ثبت سفارش نیز مورد توجه است و در هنگام اخذ معافیت های گمرکی واردات در ترخیص کالا  از گمرک توسط ترخیص کار نیز در خصوص برخی کالا ها دارای اهمیت است که وزارت خانه مورد تصدی یا وزارت بازرگانی معافیت را به کشور های خاصی محدود نموده باشد. پیشنهاد می گردد از ابتدا با شرکت ترخیص کارا مشورت نمایید تا بتوانید از کلیه حقوق و معافیت های قانونی بهره مند گردید.
مشخصات بسته بندی: بسته بندی یکی از وظایف ذاتی فروشنده است. بسته بندی صادراتی با بسته بندی محصول برای بازار داخلی تفاوت های اساسی دارد. این تفاوت دو دلیل اصلی دارد:
1. تفاوت در بسته بندی به دلیل ريسک های فیزیکی حمل ونقل: در جریان مبادلات تجارت بین المللی کالاها مسیر بسیار طولانی را با وسایل حمل متعدد طی می نمایند. گاهی اوقات در حمل های بین المللی ازجمله حمل مرکب، کالا در چند وسیله حمل مختلف همچون کامیون،  قطار، کشتی و هواپیما تخلیه و بارگیری می شود. در صورتی که در معاملات داخلی فاصله فیزیکی و نوع حمل و نقل به پیچیدگی معاملات بین المللی نیست. بسته بندی صادراتی باید متناسب با ماهیت و وزن کالا، میزان فاصله و نوع حمل باشد. بسته بندی باید به نحوی انجام شود که کالا در جریان حمل ونقل آسیبی نبیند و بدون صدمه ناشی از بسته بندی ضعیف به مقصد برسد.
2. تفاوت در بسته بندی به دلایل بازاریابی در کشور واردکننده کالا : نوع بسته بندی یک کالای خاص ممکن است در کشورهای مختلف با توجه به متغیرهای بازاریابی از جمله فرهنگ و سلیقه کشور مبدأ متفاوت باشد. به عنوان مثال عسل در بعضی کشورها در بسته های پلاستیکی به بازار ارائه می شود و در بعضی کشورهای دیگر در بسته های شیشه ای. همچنین می توان به معنی رنگ ها، لغات و نشانه ها، الزامات قانونی و... برای لزوم تغییرات در بسته بندی اشاره کرد.
بنابراین خریدار و فروشنده باید به صورت دقیق و واضح مشخص نمایند که چه نوع بسته بندی مد نظر آن ها است. هر چند با ظهور پدیده کانتینر در حمل بین المللی و فورواردری مشکلات مربوط به بسته بندی خیلی از کالاها حل شده، اما همچنان باید دقت نمود در حمل و نقل بین المللی مشکلی برای کالا ایجاد نشود. گاهی اوقات طرفین از واژه هایی همچون بسته بندی مناسب، بسته بندی استاندارد، و بسته بندی صادراتی استفاده می نمایند که درست نیست . علاوه بر بسته بندی اصلی کالا، نوع پالت يا حتی کانتینر مورد استفاده نیز بهتر است به صورت دقیق مشخص شود. این موضوع در زمان بازرسی کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید توجه داشت در صورت آسیب دیدن کالا به دلیل ضعف بسته بندی، بیمه خسارتی را پرداخت نمی کند.
 مشخصات حمل: مشخصات حمل شامل تعیین نوع حمل بین المللی، مبدأ واردات کالا، و وسیله حمل و نقل است. تعیین نوع حمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در پروفرما مشخص شود . منظور از نوع حمل در واقع نوع وسیله حمل است. کشتی، کامیون، هواپیما، قطار و خطوط لوله وسایل حمل بین المللی هستند که هر کدام از سرعت، ریسک و بالطبع هزینه خاصی بر خوردارند. گاهی اوقات تغییر وسیله حمل تأثير زیادی بر قیمت کالا دارد. درصد بالایی از کالاها در تجارت بین الملل از طریق کشتی حمل می شوند که تقریبا از سرعت و قیمتی پایین و ریسک متوسط برخوردار است. بعلاوه تعیین مبدأ و به ویژه مقصد حمل در پروفرما از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که پرداخت کرایه حمل از مبدأ تا مقصد یکی از هزینه های اصلی شرکت های بازرگانی بین الملل به حساب می آید. باید مشخص گردد قیمت اعلام شده توسط فروشنده شامل کرایه حمل تا کجا است و تعهد فروشنده تا کجاست. این موضوع در مبحث اینکووترمز بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. اینکوترمز استانداردهای مشخصی برای این بخش از قرارداد و تعهدات طرفین در اختیار تجار قرار می دهد.

خدمات بازرگانی از ثبت سفارش وزارت بازرگانی تا ترخیص کالا

شرایط پرداخت: یکی از مهمترین نکات پروفرما تعیین نوع یا روش پرداخت و مدت زمان آن است. خریدار و فروشنده باید در خصوص روش و چگونگی پرداخت مذاکره کرده و توافق نهایی را در پروفرما درج نمایند. روش های پرداخت متعددی در خدمات بازرگانی بین الملل مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموع پنج روش پرداخت بین المللی در معاملات بین الملل و واردات کالا عبارت اند از خرید به روش حساب باز یا خرید نسیه، خرید به روش پیش پرداخت، خرید با استفاده از برات اسنادی، خرید با گشایش اعتبار اسنادی، و تعهد پرداخت بانکی.
 سایر موارد:  ترم خرید کالا نیز که مبین تقسیم وظایف ترخیص کالا و ریسک و بیمه بین المللی علاوه بر حمل و نقل بین اللملی محل تحویل کالا شامل بندر مبدا یا بندر مقصد و انبار خریدار یا فروشنده یا گمرک مبدا یا گمرک مقصد نیز می باشد هم  ذکر خواهد گردید.چند مورد دیگر همچون شماره و تاریخ پروفرما، نام شرکت فروشنده، نام شرکت خریدار و اطلاعات بانکی نیز در اغلب پروفرماها ذکر می گردد . به علاوه بعضی اوقات باتوجه به توافق طرفین و ماهیت کالاها شروط ویژه و موارد خاصی نیز در پروفورما گنجانده می شود.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 518 تاريخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 12:24

سئو در مشهد

طراحی سایت در مشهد

کلمه اساسی (keyword) قابل قبولی را انتخاب کنیم؟ گزینش کلمه دارای اهمیت مناسب، علی الخصوص برای وب سایت های نوپا، برهان بسیار اساسی در برد آن ها در جذب مخاطب از روش موتورهای جستجو است . اصل کلی در گزینش عبارات حساس این می‌باشد که شما می بایست عبارت هایی را گزینش کنید که واقعاً توسط مخاطبان تولیدات یا خدمات شما کاوش می شوند . در واقع تعیین واژه و کلمه اصلی مناسب بیش از آنکه پیرو کلمه ها قضیه عشق و علاقه شما باشد، بایستی درپی عبارات موضوع دقت کاربران باشد . 

گزینش واژه حساس مناسب، علی الخصوص برای وب سایت های نوپا، عامل بسیار اساسی در برد آنها در جذب مخاطب از شیوه موتورهای جستجو می باشد . اصل کلی در گزینش کلمه ها کلیدی این است که شما باید عبارت هایی را انتخاب کنید که واقعاً توسط مخاطبان تولیدها یا خدمات شما کاوش می شوند . در واقع انتخاب واژه دارای اهمیت مطلوب بیش از آنکه درپی کلمه ها مورد عشق و علاقه شما باشد، می بایست در ادامه کلمات زمینه توجه یوزرها باشد . 

مهمترین 
فاکتورها در تعیین کلمات با اهمیت عبارتند از: 
الف) 
مرتبط بودن عبارت با رسالت سایت 
ب) 
محبوبیت عبارت نزد کاربران 
ج) 
مقدار رقابت روی واژه کلیدی 
در ادامه به تفصیل در موضوع هر یک از فاکتورها برای تعیین واژه و کلمه با اهمیت توضیح می دهم . 

الف) 
دارای ربط بودن عبارت با رسالت تارنما شما 
فرض نمائید قصد دارید تا سایتی را شیوه اندازی کنید که در آن هدف شما جذب مخاطب برای اجرای پروژه های درسی دانش گاه می‌باشد . در واقع خدمتی که شما ارائه می دهید اجرای پروژه درسی برای دانشجویان حرفه کامپیوتر و درس های الف و ب و ج می‌باشد . 
خوب، اکنون چه کلمه و واژه حیاتی را گزینش کنیم؟ در نگاه اول کلمه ها حساس پایین قابل بحث هستند: 

پروژه 
انجام پروژه 
انجام پروژه درسی 
انجام پروژه دانشجویی 
انجام پروژه ی دانشجویی 
انجام پروژه دانشگاهی 
انجام پروژه درس الف اجرای پروژه . . . 

اجرای پروژه ی دانشجویی 
اجرای پروژه‌ی دانشجویی و . . . 

خوب این در واقع لیستی از کلمه ها حساس با اهمیت را که به روش‌های گوناگون به نگارش درآمده اند در اختیار شما می گذارد . 
به نکات تحت اعتنا کنید: 
فرق مسئله 9 و 10 در وجود یک نیم فاصله است . 
فرق زمینه 4 و 5 در کلمه "پروژه" و "پروژه ی" می باشد . 
فرق قضیه 5 و 9 در دو کلمه و واژه "اجرا" و "انجام" هست . 
به لحاظ ادبی، به کارگیری از واژه "اجرا" صحیح تر از به کار گیری از واژه "انجام" می باشد . 
فرق مورد ها 3 و 4 و 6 در عبارات "درسی"، "دانشجویی" و "دانشگاهی" هست . 
زمینه شماره 7 به طور یگانه به درسی که شما ممکن می باشد پروژه های آن درس را اجرا می فرمائید اشاره داراست و خیر به پروژه های دانشجویی یا این که دانشگاهی . 

خوب، کدام عبارت بهتری می باشد؟ از نگرش معنایی و رابطه مفهومی شما در عبارت کلیدی شماره 7، تا حد متعددی مراد خود را پوشش داده اید . به این ترتیب این واژه و کلمه اصلی احتمالاً به صورت بهتری مراد مخاطبان شما را پوشش می دهد . 
ولی خوب با کلماتی زیرا درس و دانش کده و دانش جو و انجام و اجرا چه کنیم؟ 
خوب ارتباط مفهومی به تنهایی برای به کار گیری از واژه و کلمه با اهمیت کافی نیست . 
به مورد پایین توجه کنید: 
ب) 
محبوبیت عبارت نزد کاربران 
این مورد مهمترین فاکتور در انتخاب واژه با اهمیت میباشد . شایسته ترین خط مش برای یافتن محبوبیت عبارت نزد یوزرها استفاده از ابزار trends گوگل می باشد . برای استعمال از این ابزار به نشانی ذیل مراجعه فرمایید . 

http://www .google .com/trends 

آنگاه لغات مسئله حیث خود را وارد فرمائید تا میزان محبوبیت این عبارات را نزد کاربران با نیز مقایسه نمائید . 

برای مثال، در مقایسه فوق میزان محبوبیت عبارت مهم "انجام پروژه دانشجویی" با بقیه عبارات کلیدی فراوان بالا میباشد . لذا در حالتی که گزینش ما میان عبارات اساسی "انجام پروژه دانشجویی" و "انجام پروژه دانشگاهی" یا این که "انجام پروژه درسی" باشد، طبیعتاً عبارت "انجام پروژه دانشجویی" تعیین بهتری است . 

 

یک روش بی آلایش برای دیدن محبوبیت لغات اصلی به کارگیری از پیشنهادهای گوگل هست . به این راه و روش که قبلی از کاوش در برهه زمانی تالیف عبارت، گوگل لغات محبوب نزدیک به نوشته شما را به شما توصیه می کند . همچنین آن گاه از جستجو، گوگل در صورتیکه عبارت دوست داستنی تری در اختیار داشته باشد آنرا به شما سفارش می نماید که آیا منظور شما این عبارت بوده هست . 

ج) 
میزان رقابت روی واژه کلیدی 
رقبا 
از یک سری حیث قابل آنالیز هستند: 

تعداد صفحه های دارای ارتباط با کلمه ها دارای اهمیت شما اقتدار رقبای شما که تبلور آن در Page Rank آنهاست . 

ضریب کارایی 
در واقع شما باید برای تمام حیاتی تعیین شده‌ی خویش میزان رقابتی بودن را نیز بسنجید . البته طبیعتاً بعضی از کلمه ها کلیدی به طریق واضحی از مقدمه از لیست عبارات قضیه حیث شما حذف می شوند . برای مثال عباراتی که نیم فاصله در آن ها وجود دارد . 

تعداد صفحه های جستجو: تعداد صفحاتی که عبارت حیاتی شما را در بردارند با یک جستجوی ساده مشخص و معلوم می شود . برای مثال تعداد نتایج کاوش برای انجام پروژه دانشجویی 2 میلیون و 400 هزار عدد می‌باشد . این تعداد برای انجام پروژه درسی 1 میلیون و 570 هزار نتیجه است . 

قدرت رقبای شما از طرز تمرکز آنان بر عبارت مسئله حیث شما و Page Rank آنها قابل حصول هست . برای تحلیل Page Rank رقبا از آدرس تحت به کارگیری نمائید . 

www .prchecker .info/check_page_rank .php 

ضریب کارایی (KEI: Keyword Efficiency Index) به دنبال یافتن عباراتی هست که جستجوی بخش اعظم (V: Search Volume) و رقبای کمتری (Number of Competitors) دارا هستند . اشکال این ضریب این هست که از اقتدار رقبای شما که فراتر بحث شد، سخنی به فی مابین نمی آورد . 
راه به دست آوردن ضریب عملکرد به صورت تحت است: 
ضریب 
عملکرد = جستجوی ماهانه عبارت * جستجوی ماهانه عبارت / تعداد نتایج جستجو 
KEI 
= Search Volume2 / Number of competitors 
برای به دست آوردن تعداد جستجوهای ماهانه از یک عبارت از ابزار http://adwords .google .com/keywordplanner استفاده کنید . برای مثال گوگل در درحال حاضر حاضر عدد جستجوی ماهانه برای عبارت انجام پروژه دانشجویی را 170 ذکر کرده است و برای عبارت های انجام پروژه درسی و انجام پروژه دانشگاهی جستجویی را متصور نشده هست . لذا انتخاب دو عبارت فارغ از جستجو، به طور واضحی عملی غلط به لحاظ می برسد چون در هر اکنون مقدار KEI برای این عبارت ها صفر خواهد بود . 

 

ابزارهای 
تعیین واژه کلیدی 
برای انتخاب کلمه ها یا این که لغات حساس مناسب بعضی ابزارها قابل به کارگیری می باشند که البته هیچ کدام به میزان خدمت های ارائه گردیده گوگل خوب نیستند . 
این ابزارها از نشانی های زیر قابل دسترس هستند: 
http://adwords .google .com/keywordplanner 
http://freekeywords .wordtracker .com 
http://www .vretoolbar .com/keywords 
http://www .keyworddiscovery .com/search .html 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 18:16

قسمت اول چه‌طور طراحی سایت در مشهد
امتیاز وب سایت خودمان را در گوگل ارتقا دهیم؟قسمت اول در قوانینی که میلیون ها سایت و وب لاگ در وب بر راز تصاحب مقام بالاتر در در میان نتایج جست و جوگرها رقابت و نزاع می نمایند ، کسب رتبه در موتورهای جست و جو فعالیت طاقت فرسا و دشواری است و کسانی در این فی مابین توفیق به دست می آورند که بر نحوه عملکرد موتورهای جست و جو باخبر باشند و خویش را با اصول مورد لحاظ جست و جو گرها سازگار نمایند . 

چه طور 
امتیاز سایت خودمان را در گوگل ارتقا دهیم؟قسمت اول 
در شرایطی که میلیون ها سایت و وب لاگ در وب بر سر تصاحب مقام بالاتر در در بین نتایج جست و جوگرها رقابت و مبارزه می نمایند ، کسب رتبه در موتورهای جست و جو کار مشقت بار و دشواری هست و کسانی در این فی مابین موفقیت به دست می آورند که بر نحوه سعی موتورهای جست و جو باخبر باشند و خویش را با اصول زمینه نظر جست و جو گرها سازگار کنند . 

میزان گوگل برای این تحلیل یا این که «رنکینگ»، لینک و پیوند ها، نام ها و اعتبار شما نزد دیگر صفحات اینترنت می باشد و بر شالوده نمره یا رنک(RANK) مخاطبانتان و تعداد آنان، اهمیت شما را مشخص می نماید . این آنالیز ثابت نمی باشد، در واقع گوگل هر چندین ماه یک توشه در اینترنت جستجو (SURF) می نماید و رنک صفحه ها را قلیل و فراوان می نماید . وبسایت ها و وبلاگ ها پیج رنک های مختلفی دارا هستند . معتبرترین سایت‌های اینترنتی اعم از گوگل، یاهو، بی بی سی، W3 .ORG، نیویورک تایمز، MSN، بلاگر و تعدادی و یک‌سری سایت دولتی و غیر دولتی دیگر دارای نمره 9 یا این که 10 می باشند که دارنده بیشترین رنک پیج در وب می باشند . 

PAGE 
RANK چه کاربردی دارد؟ 
این که PAGE RANK به چه دردی می خورد !! ساده می باشد ، رتبه بندی گوگل بر چهره می گیرد . 

سوال این است ، پس از یک درخواست واژه و کلمه دارای اهمیت از گوگل ، نشانی اینترنت سایت‌ها و صفحات دیگر چه گونه سناریو داده می شود، جواب راهگشا هست ، براساس PAGE RANK یا رتبه هر ورقه اینترنتی که مشتمل بر فیض کاوش می شود . 

فرض 
کنید صفحهA دارای رنک2، صفحه B عدد 6 و C نمره 4 را داراست ، واژه و کلمه یزد در تمام صفحات بعنوان واژه و کلمه کلیدی لحاظ گردیده است 
یک استفاده کننده کلمه و واژه یزد را کاوش می کند در در بین نشانی صفحات یافته گردیده صفحات A, B , C نظر می شود اما گوگل آغاز B بعد از آن کاغذ C و در نهایت A را سناریو می دهد ، پس رنک گوگل در کاوش ها سخن اول را می زند . 

دانایی 
از PAGE RANK وب لاگ یا این که اینترنت سایتمان 
با این تفاسیر به اهمیت این سیستم گوگل پی برده اید . 
ممکن است بپرسید که به چه شکل می بضاعت و توان به نمره یا این که رنک یک بلاگ یا این که اینترنت وب سایت پی برد؟ برای این اصلی یک سری راه و روش وجود دارد 
به تیتر او‌لین رویه می بضاعت به تارنما های مخصوصی که از جانب گوگل سازمان می شوند مراجعه کرد . به تیتر مثال می بضاعت و توان به وب سایت HTTP://WWW .PRCHECKER .INFO مراجعه کرد . با مراجعه به این وب سایت با وارد کردن نام وب لاگ خویش از امتیاز آن در گوگل مطلع می شوید . 

قابل انعطاف 
افزارهای PAGERANK 
رویکرد دیگر نصب کردن نوار ابزار یا این که TOOLBAR گوگل می باشد، که برای دریافت این برنامه به سایت گوگل HTTP://WWW .TOOLBAR .GOOGLE .COM 
اینجا نیز کلیک کنید 
رویکرد دیگر استعمال از قابل انعطاف افزار PAGERANK-WEAVER می باشد . این قابل انعطاف افزار به شما این قابلیت و امکان را می دهد که پیج رنک های رقیب هایتان را یک جا عده بندی گردیده یا تحلیلی ملاحظه کنید . به تیتر مثال شما یک کلمه و واژه مهم را در نصیب جستجوی این برنامه تایپ و کلیک می کنید . 

پاره ای طاقت می کنید، قابل انعطاف افزار شروع به جستجو، تجزیه و ارزیابی می نماید . آن‌گاه به شما نتایجی را کارنامه وار می دهد . در آن ابتدا تعداد کل پیوند های یافته گردیده و در سطر های زیر خیس تعداد تفکیکی آنها را بر حسب پیج رنک های گوناگون نشان می دهد . برای مثال می گوید 20 وب سایت با پیج رنک 6 به این واژه یا این که تارنما لینک داده اند . 

چگونگی 
یک پیج رک PAGE RANK مناسب دست یابیم 
همانطور که می‌دانید، سیستم مرتبه بندی گوگل در دوره‌های وقتی خاصی مجددا سایت‌های موجود را رتبه‌بندی می نماید و سایت‌های زیادی در این دربین با کاهش مرتبه مواجه میشوند . در این مطلب می خوا هیم در موضوع روش‌های پرهیز از کاهش درجه و همچنین روش های کسب امتیاز صحبت کنیم . 

1- 
تنوع در لینک و پیوند ورودی: 
یکی از شایسته ترین مکان‌هائی که مشتریان می توانند وب سایت شما را پیدا کنند موتورهای جستجو میباشند . ولی شما نباید تنها به این بسنده فرمایید . شما باید سعی فرمایید لینک و پیوند سایتتان را در سایت‌های دیگران منتشر نمائید . 
یک عدد از پارامترهائی که در انتخاب جايگاه وب سایت شما اثر گذار است، میزان لینکهائی میباشد که سایت‌های دیگر به تارنما شما داده‌اند . با معرفی سایت شما در دیگر سایتها علاوه بر این‌که بازدیدکنندگان جدیدی از آن سایتها به سراغ وبسایت شما خواهند آمد، سکو شما در موتورهای کاوش هم بهبود خواهد یافت . 

به طور خلاصه می بضاعت و توان اینگونه بیان کرد: سعی فرمائید بوسیله دیگر وبلاگها یا وب‌سایت‌ها به شما پیوند داده شود اگر پیوند شما یک سویه و ورودی باشد تنها دیگر افراد به وبلاگتان لینک دهند سکو شما افزایش می یابد .لینک و پیوند دوسویه یعنی لینکها در هر دوطرف باشد که امتیاز کمتری داراست و در‌صورتی‌که صرفا لینک دیگر سایت‌ها و وبلاگها را یک سویه بگذارید، به طور شدید نمره شما ناچیز می شود . 

نرم افزار سکو بندی چنین محاسبه می کند که هر چقدر بخش اعظم به یک صفحه اینترنتی لینک و پیوند داده شده باشد پس از اهمیت خاصی برخوردار هست . 

دقت داشته باشید که همت برای ارتقاء مرتبه وب لاگ و سایتی بی محتوا یا قلیل محتوا فعالیت بیهوده ایست ، آنچه بیش از همگی در بالا بردن رتبه شما در موتورهای جست و جو نقش دارااست میزان محتوای سایت شماست، پس همت خویش را عمده بر روی محتوای خویش متمرکز فرمایید و بدانید که در صورتی‌که محتوای بهتری ارائه فرمایید از سوی دیگر افراد مورد حمایت قرار خواهید گرفت . 

2- 
استعمال از سایت‌های با رتبه بالا: 
نکته دیگر این که سعی فرمائید از سایت‌هائی که جايگاه بالائی دارا هستند برای بیشتر کردن لینک استفاده فرمائید . صادر کردن اخبار مربوط به وبسایت شما به‌همراه لینک تارنما به سایت‌های خبری با مرتبه بالا، یا این که چه بسا ارائه مقالات سایت‌تان در سایت‌های با جايگاه بالا می‌تواند تاثیر قابل قبولی در افزایش یا محافظت سکو سایت شما داشته باشد . 

3- 
نام دامنه مطلوب : 
تا حد قابلیت و امکان کارایی فرمایید از نام دامنه کوتاه به کارگیری نمائید . بسیاری از افراد در معرفی حضوری یک اینترنت وب سایت ، نامهای کوتاه‌تر را به آسانی معرفی می نمایند و شنوندگان هم آسانتر نامهای کوتاه را به خاطر می‌سپارند . 
این نکته را فراموش نکنید که راحتی نام اثر غیرمستقیم دارد 
یک کارشناس SEO در وبلاگش آورده بود که عملکرد فرمائید در نام دامنه یاهمان آدرس اینترنتی وبلاگ و وب وب سایت خود از دو مقوله استفاده ببرید اول، از عبارات معنادار لاتین سود ببرید به خصوص لغات حیاتی در گروهی گه نگارش می کنید؛ عبارات پارسی با حروف انگلیسی به شدت مرتبه شما را کاهش می دهد، می توانید از دامینی شبیه دامین های دارای شهرت با رنک بالا استعمال نمائید . 

4- 
به کارگیری از تبلیغات عادی : 
عملکرد فرمایید اسم وب سایت خودتان را بر روی خودکار یا این که اجناس تبلیغاتی دیگر منتشر نمائید . به این ترتیب بازدیدکنندگان متعددی را به وب سایت خویش بیشتر خواهید نمود . این توصیه احتمال دارد بطور مستقیم سبب ارتقا یا حفظ رتبه تارنما شما نشود اما بطور غیر مستقیم در معرفی تارنما شما به موتورهای کاوش موءثر خواهد بود . 

5- 
به کارگیری از تولیدات با قابلیت توزیع : 
ارائه کتاب‌های الکترونیکی یا مقاله ها موءثر یا این که چه بسا ارائه تولیدات نرم‌افزاری بدون پول در وبسایت شما، کمک زیادی به افزایش بازدیدکنندگان و همینطور معرفی سایت شما در دیگر سایت‌ها و در فیض ارتقا درجه شما خواهد داشت . 

6- 
آنالیز شرایط لینک‌های سایت : 
مدام در معرفی سایت‌های دیگران در سایت‌تان مراقب باشید . اکثری از این دسته سایت‌ها آن‌گاه از مدتی لینکشان را عوش می‌نمایند یا اینکه بدلیل مشکل‌ها فنی صحیح کار نمی کنند . عملکرد نمایید تیم لینک‌های وبسایت خودتان را مرتب بررسی فرمایید و لینکها غلط را حذف یا اصلاح نمایید . تعداد بخش اعظم لینک‌های سوای به کارگیری در یک تارنما منجر کاهش بیشر مرتبه تارنما در موتورهای جستجو خواهد‌شد . 

7- 
استفاده از لغت ها حیاتی : 
هیچگاه از به کارگیری صحیح از لغت ها کلیدی غافل نشوید . تروتمیز کلمه ها مهم سایت خویش را ارزیابی کرده و در صورت نیاز عبارات آنرا تصحیح فرمائید . به حافظه داشته باشید که این تغییرات بصورت افزایش باشد . تغییر تحول یکباره کل لغت ها کلید تارنما قادر است تاثیر فراوان مخربی بر روی سکو سایت شما در موتورهای کاوش داشته‌باشد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 495 تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 15:03

ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

برای واردات کالا به هر کشور راه های فراوانی وجود دارد. در ایران کالاهای وارداتی توسط شرکت های حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی وارد مرزهای گمرکی کشور می شوند. زمانی که کالا به کشور وارد می شود به گمرک رفته تا تشریفات گمرکی توسط ترخیص کار جهت اخذ پروانه گمرکی و برگه سبز گمرکی با ترخیص کالا انجام می شود. گمرکات زیادی در استان های گوناگون وجود دارد. سه گمرک مستقر در تهران عبارت از گمرک فرودگاه امام خمینی، گمرک غرب تهران و گمرک شهریار می باشند. در ادامه در خصوص ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی، ظرفیت های این گمرک، آمار میزان واردات کالا به آن بر اساس ارزش دلاری و حجم کالای وارداتی مطالبی ارائه خواهد شد.

[caption id="attachment_542" align="alignnone" width="992"]ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی[/caption]

گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی

گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در سی کیلومتری جنوب تهران در جاده تهران-قم واقع شده است و گمرک شهریار نزدیک به گمرک غرب در جاده قدیم کرج در حال فعالیت می باشد. زمانی که کالایی از طریق مرزهای دریایی وارد کشور می شود به بنادر گمرکی رفته و مراحل ترخیص کالا در آن جا صورت می گیرد. از جمله مهم ترین این گمرکات می توان به گمرک بندرعباس (گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر)، گمرک بندر امام خمینی ، گمرک بوشهر، گمرک خرمشهر، گمرک چابهار و گمرک گناوه اشاره کرد.
هنگامی که شرکت بازرگانی واردات و صادرات کالا را از طریق مرزهای هوایی انجام دهد باید از گمرک فرودگاه امام خمینی در تهران اقدام به این کار نموده و تشریفات گمرکی جهت ترخیص کالا در آن جا صورت خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است که کالاهای وارد شده از طریق مرز هوایی دارای شرایط خاص می باشند. به عنوان مثال از لحاظ حجم و وزن زیاد بزرگ نیستند، و  یا صاحب کالا در زمان کوتاهی نیازمند آن می باشد. البته کالاهایی با حجم بالا نیز توسط خطوط هوایی جا به جا می شوند اما هزینه های آن بسیار بیش تر از سایر راه های حمل و نقل می باشد.

آشنایی با ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

همان گونه که بیان شد گمرک فرودگاه امام خمینی مختص به کالاهایی است که از طریق مرز هوایی وارد تهران می شوند این گمرک بزرگ ترین و مهم ترین گمرک هوایی کشور می باشد. گمرک امام خمینی به اتوبان های ترانزیتی و شهر تهران بسیار نزدیک بوده و به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است و امور گمرکی مانند واردات قطعی، واردات موقت، صادرات قطعی، خروج موقت، پست سریع، فریت و ترانزیت در آن صورت می پذیرد.

در این گمرک ، ترخیص کاران مسلط به امور گمرکی  شرکت بازرگانی ترخیص کارا جهت ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی مستقر بوده و روزانه به طور مستمر کالاهای مختلف را ترخیص می نمایند. به طور کلی مدت زمان رسیدن محموله از زمان بارگیری کالا در کشور مبدأ تا زمان رسیدن کالا به گمرک فرودگاه امام خمینی بسیار کمتر از سایر روش های حمل و نقل بین المللی می باشد. و فرایند ترخیص کالا در صورت تکمیل مدارک منطبق با قوانین گمرکی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

[av_icon_box position='top' boxed='' icon='ue854' font='entypo-fontello' title='برای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی با ما تماس بگیرید' link='' linktarget='' linkelement='' font_color='' custom_title='' custom_content='' color='' custom_bg='' custom_font='' custom_border='']

شما می توانید با کارشناسان و ترخیص کاران خبره شرکت خدمات بازرگانی و ترخیص کارا تماس بگیرید و از مشاوره بازرگانی ما بهره مند شوید.

تلفن تماس : 02122639579  - 02122639580

[/av_icon_box]

به شرکت های واردات و صادرات، بازرگانی ها و صاحبان کالا پیشنهاد می شود تا جهت تسریع روند ترخیص کالا از تخصص و تجربه ی شرکت بازرگانی ترخیص کارا بهره گیرند تا در مدت زمان کم تری کالا را در اختیار داشته باشند. همچنین شرکت های صادرات وواردات می توانند با دریافت مشاوره بازرگانی از متخصصین این شرکت اطلاعات مناسبی به دست آورده تا بدون مواجهه با هیچ مشکلی قادر به ترخیص کالا و دریافت برگ سبز گمرکی یا همان پروانه گمرکی باشند. چرا که وجود هرگونه خطا و اشتباه نه تنها روند ترخیص را کند نموده بلکه هزینه های جانبی برای آن ها در بر خواهد داشت.

مساحت گمرک فرودگاه امام 27 هزار و 856 متر مربع می باشد و می تواند در لحظه بیش از سی هزار تن کالا و محموله را پذیرش نماید. در این واحد گمرکی انبارهای بسیار مجهز و متنوع با قفسه بندی های ایمن و مدرن با ارتفاع سقف مناسب وجود دارد. همچنین این گمرک مجهز به سردخانه ای با حجم پذیرش 66 تن با درجه حساسیت های مختلف می باشد. در نتیجه صاحبان کالاهای فاسد شدنی با اطمینان و خیال آسوده می توانند کالای خود را وارد این گمرک نمایند.

میزان ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

بر اساس آمار به دست آمده هشت درصد کل واردات ایران در سال 1393 از طریق ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی صورت پذیرفته است و این مقدار در سال 1394 به 11.5 درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس آمار ارائه شده از گمرک ایران در پنج ماه نخست سال 1395 حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام از بیش از یک میلیون تن با ارزش معادل بیش از یک میلیارد دلار می باشد.
با توجه به این آمار و ارقام به خوبی می توان اهمیت و بزرگی این گمرک را درک کرد و امور ترخیص فرودگاه امام را در این گمرک به عهده ترخیص کاران ماهر شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا سپرد، از آنجا که ترخیص کالای وارداتی یک فعالیت تخصصی است بنابراین به تجربه و دانش بالایی در امور گمرکی و انجام تشریفات گمرکی نیازمند است. این گمرک با توجه به مشخصات فوق یکی از چند فرودگاه برتر و بزرگ کشور است و بی شک شما به عنوان یک شرکت واردات و صادرات و یا وارد کننده جهت ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی به تجربه و دانش ترخیص کاران شرکت بازرگانی ترخیص کار نیاز خواهید داشت.

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 298 تاريخ : دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت: 11:30